zondag 20 december 2015

My life in 20 questions tag

Dag lieve lezers!
Bij het lezen van andere blogs was ik al een paar keer de 'my life in 20 questions tag' tegen gekomen. Omdat ik zelf nog geen tags had ingevuld, vond ik dat het hoog tijd werd om deze leuke tag zelf eens in te vullen en jullie zo wat meer over mezelf te vertellen. Benieuwd naar mijn antwoorden op deze 20 vragen? Lees dan snel verder!

1. Favoriete kleur?

De kleur blauw die de lucht heeft op een erg warme dag. Poëtisch, I know.

2. Favoriet getal?

Hier heb ik nooit veel over nagedacht, maar wanneer ik een getal moet raden zeg ik altijd 4 of 7. Het zal dus een van die twee moeten zijn en dan kies ik toch voor 4.  

3. Droombaan?

Aangezien ik binnenkort hoop af te studeren als leerkracht, zou mijn antwoord logischerwijs 'leerkracht' moeten zijn. Toch is dat niet zo. Mijn droombaan is namelijk schrijver en/of uitgever. Ik ben afgelopen zomer begonnen met het schrijven van een boek en ergens is er natuurlijk de hoop dat het een bestseller wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik sta erg graag voor de klas, maar schrijven is toch nog iets meer mijn ding.  

4. Waar zie jij jezelf in je eentje wonen?

In mijn eentje of met mijn vriend, mijn antwoord zal altijd Londen zijn. De eerste keer dat ik deze stad bezocht, ben ik verliefd geworden op de bruisende sfeer en de vriendelijke mensen. Ik weet niet of ik voor de rest van mijn leven in een wereldstad zou kunnen wonen, maar ik zou erg graag een aantal jaar in Londen wonen en werken om daarna terug te keren en me te settelen in Geel of Meerhout.
 

5. Favoriete manier om te reizen?

Aangezien ik enorm misselijk word in een vliegtuig, kies ik voor de auto. Ik ben dol op het 'roadtrip-gevoel' en het idee dat je altijd en overal kan stoppen of je reis kan aanpassen. 
Roadtrip naar Kroatië


 

6. Wat doe jij graag in je vrije tijd?

 Goh, dat is erg afhankelijk van mijn stemming op dat moment. Meestal spendeer ik mijn vrije tijd met mijn familie en vrienden, schrijf ik of kijk ik online naar series. 

7. Favoriete kledingwinkel?

Ik winkel erg graag in kleine, lokale winkeltjes. Be Glam bijvoorbeeld is een supermooie zaak met vestigingen in Hasselt en Aarschot, hier kan je de allermooiste jurkjes vinden. Unica Donna in Meerhout is ook een van mijn favoriete kledingwinkels. In dit kleine, gezellige winkeltje kan je zowel basisstuks als feestjurkjes vinden. 
Mijn jurkje voor de komende feestdagen van Be Glam

8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?

Omdat ik een enorme fan ben van festivals, heb ik al veel groepen van mijn bucket list kunnen schrappen. Volbeat, the Foo Fighters, Tenacious D en Black Sabbath zijn maar enkele voorbeelden van optredens die me voor altijd zullen bijblijven. Als ik een tijdmachine had, zou ik voor Nirvana kiezen, maar dat is jammer genoeg geen optie. The Rolling Stones staan zeker nog op mijn verlanglijst, dus dan zou ik voor Mick Jagger en zijn vrienden kiezen.  

9. Favoriete thee?

Ik weet dat het vandaag de dag bijna ondenkbaar is, maar ik heb een absolute afkeer van thee. Geef mij dus maar een lekkere tas koffie. 
Bron: Pinterest

10. Verzamel je iets?

Als je deze vraag aan mijn vriend zou stellen, zou hij zonder twijfel 'kleding' antwoorden. Ik zie dat liever als een investering. 
 

11. Ik kan niet slapen zonder...

Mijn donsdeken. De eeuwige discussie in de zomer: mijn vriend die het veel te warm heeft en het donsdeken naar de logeerkamer wil verbannen versus mezelf die dan mee naar de logeerkamer zou moeten verhuizen. 
 

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?

 Ik zou een groot deel van het bedrag aan de kant zetten voor een bescheiden huisje. Een ander deel zou ik beleggen (eerst zou ik dan wel moeten uitzoeken hoe beleggen nu net werkt). Mijn ouders zouden een deeltje krijgen en met de rest zou ik een wereldreis maken. 

13. Favoriete make-up merk?

 Ik ben geen beauty blogger of beauty deskundige en kan op dit vlak dus maar weinig raad geven. De oogschaduwpaletten van Make Up Revolution zijn wel onmisbaar in mijn make-up stash. 

14. Favoriete lekkernij?

Hoewel ik net als 90% van de vrouwelijke bevolking dol ben op chocolade, ben ik niet echt een snoeper. Buiten chocolade ben ik ook dol op cake en taart. Een aardbeientaart met banketbakkersroom en koekjesdeeg is gegarandeerd levenslange dankbaarheid. 
 

15. Favoriete seizoen?

 Ik heb erg vaak last van mijn gewrichten en koud weer is hier nefast voor. Ik ga dus zeker en vast voor zomer. 

16. Slaap je met je deur open of dicht?

Meestal staat de deur op een kier omdat de kat des huizes boven een kussen heeft om op te slapen. Af en toe slaapt hij ook wel op het bed, als we zijn aanwezigheid waardig zijn.  

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Voor het opleidingsonderdeel Educatieve Media kregen we de opdracht om een blog op te starten. Ik heb ondertussen de microbe te pakken denk ik, dus de kans is groot dat ik in de toekomst zal verder bloggen.
 

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?

Neen, al lees ik Elle en Vogue wel online. 
 

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00.00u?

Toen was ik aan het zoeken naar leuke tags om in te vullen. 
 

20. Favoriete parfum? 

Parfum is een van mijn zwakke plekken. Ik zou elke dag parfum kunnen kopen en vind het dus ook erg moeilijk om een favoriet te kiezen. Momenteel is dat dan toch 'La vie est belle' van Lancôme.  
Bron: Pinterest


Ik vond het erg leuk om de antwoorden van andere bloggers te lezen, dus als je nog niet genoeg hebt van deze tag kan je hier ook eens de antwoorden van een Nederlandse collega-blogger bekijken. Kennen jullie nog tags waarvan je graag zou hebben dat ik ze invul? Laat het dan gerust weten in de reacties!

Groetjes

Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten