Inderdaad, weer een tag! Omdat ik de 'my life in 20 questions' tag zo leuk vond, gooi ik er meteen nog eentje tegenaan. Benieuwd naar mijn antwoorden op 15 vragen die zo willekeurig zijn dat niemand ze stelt? Lees dan snel verder!
1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik ben de trotse eigenaar van een dressing en heb dus geen kleerkast in mijn slaapkamer. De deuren en lades van mijn kleerkasten in de dressing zijn meestal dicht. Begrijp me niet verkeerd, het feit dat de kastdeuren dicht zijn wil absoluut niet zeggen dat die kamer ook ordelijk is.
2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Ja, elke keer. Meestal worden die flesjes nooit gebruikt en belanden ze na een tijdje toch in de vuilnisbak, maar ik kan ze niet laten staan. Ze ruiken dan ook altijd zo lekker!
3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Of ik zelf ooit een bord gestolen heb, kan ik me niet exact herinneren. Ik ben wel al een aantal keer medeplichtige geweest, moet ik met schroom toegeven.
4. Gebruik je to-do lijstjes?
Vroeger meer dan nu, maar het komt nog wel voor. Meestal maak ik die lijstjes mentaal of staan ze als een notitie in mijn gsm.
5. Heb je sproeten?
Neen.
6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Al een aantal keer. Ik kom uit een avontuurlijke familie en vroeger gingen we regelmatig wildkamperen. In het bos is niet altijd een toilet voorhanden. Ik heb hier dus ook maar weinig problemen mee. Als je moet, dan moet je!
7. Hoe groot is je bed?
Ik ben heel blij met mijn bed en ik weet dat het redelijk groot is. Als ik moet gokken hoe groot het is, zou ik zeggen dat het 1.80m breed is en 2m lang. Aan de bed-experts onder jullie, zou dat kunnen?
8. Ben je lui?
Ik noem het liever 'aan efficiënte inspannings-dosering doen'.
9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Momenteel lig ik tevreden in de zetel met mijn laptop op mijn schoot en mijn hond aan mijn voeten en erger ik mij helemaal niet. Over het algemeen ben ik het snelst geïrriteerd door het verkeer en alles wat erbij komt kijken.
10. Kauw je op pennen en potloden?
Niet bewust. Ik tik wel met mijn pennen tegen mijn lippen, maar kauwen komt daar volgens mij niet bij kijken.
11. Heb je bij een jeugdvereniging gezeten toen je klein was?
Ik heb een aantal jaar bij de Scouts gezeten en heb hier veel leuke dingen gedaan, maar ik ben toch meer een boekenwurm.
12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Zeker en vast! Er is niets leuker dan een dagje Disneyfilms kijken met warme chocolademelk. Meezingen met elk liedje? Reken maar! *Do you want to build a snowmaaaan?*
![]() |
| Bron: Pinterest |
13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Af en toe. Een gewoonte die ik overgenomen heb van mijn mama.
14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Natuurlijk! Ik heb altijd wel een liedje in mijn hoofd om op te dansen.
15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ja en daar ben ik trots op. Het oliepeil checken is een van de dingen die je moet kunnen om je rijbewijs te kunnen halen en mijn vriend heeft er heel veel werk van gemaakt om ervoor te zorgen dat ik weet hoe mijn auto in elkaar zit. Ik weet ook hoe je een band moet vervangen, hoewel ik vorige maand nog naar mijn papa heb gebeld om mij 'alstublieft' te komen helpen met mijn platte band *puppy oogjes*.
Zo lieve lezers, dit was de '15 dingen die niemand vraagt' tag. Ik hoop dat jullie weer een beetje hebben bijgeleerd over mij. Neem de tag gerust over voor je eigen blog of stuur je eigen antwoorden in een reactie!
Groetjes
Nathalie

Geen opmerkingen:
Een reactie posten